Queen Nails Blogg

Kommentarer

Postat av: Sussie

Publicerad 2013-02-04 21:43:35

Hej!
Jag undrar om ni kan göra naglar även om man biter på dem? Mina är väldigt korta..

Svar: Hej Sussie!
Ja, absolut! Många av våra kunder väljer att komma in till oss just därför att naglarna är korta. Problemet med att bita naglar försvinner definitivt med nagelförlängning!
Kom gärna in för att prova! :)
luxurious.blogg.se

Postat av: Maria Söderblom

Publicerad 2013-04-20 19:53:26

Hejsan! :) Mitt namn är Maria Söderblom, är 21(i maj) och min passion är naglar och skönhet <3
Jag har hållit på med gelé naglar hemma i ett år. Och jag är nu under utbildning (ÄNTLIGEN) på KN Nail Products i Solna :)
Du kan se här vad jag har gjort innan utbildningen:
http://www.facebook.com/MariaMerethe

Och såklart så vill jag ju jobba med detta! :)

Så jag undrar.. anställer du? :)

Kram Maria Söderblom.

Postat av: Nathalie

Publicerad 2013-09-20 19:44:51

Jag ser att detta inlägg är gjort för ett antal år sedan, men jag ville ändå kommentera :-) jag biter på mina naglar, därför väljer jag att "fixa" mina naglar! Det spelar ingen roll hur korta och nedbitna dina egna naglar är, det går ändå att göra nagelförlängning. Det ända som kan vara jobbigt om man är nagel bitare och man aldrig fixat sina naglar förr, så kan det värka lite i naglarna dagen efter och ett par dagar, men det släpper. Det är bara första gången som detta kan hända för nageln är inte van vid spänningen som blir av fyllningen. Men som sagt det släpper och det är inget fel om detta skulle hända (tillägg=det händer inte alla) Jag har fixat mina naglar sen jag var 18år och bodde i USA! (Nu är jag 40år) och när jag kom hem -98 höll jag på bli tokig för hör hemma visste de knappt vad akryl naglar var..... :-o För att komma till saken så när Queens Nail öppnade i Stinsen grät jag av glädje över att äntligen kunna göra mina naglar igen! Jag är stammas där och har gått sedan de öppnade! Jag har inget annat än bra saker att säga om Stinsen butiken. (Även om jag inte varit nöjd med all personal ;-) ! ) Lynn som är butiks ansvarig är underbart trevlig och snäll person och försöker alltid att på bästa sätt lösa saker eller förmedla om man vill ha något på ett visst sätt.

Med vänlig hälsning, Nathalie "en lokal och nöjd gammal stammis"

- Queens Nail i Stinsen, vi ses i morgon på min bokade tid.

Lynn! Jag saknar att ni inte skriver i bloggen längre och lägger upp bilder och nyheter. Ska ni börja med det igen????

Postat av: Lovisa

Publicerad 2014-01-25 14:36:58

Hej!
Jag undrar om man ska boka tid i förväg ifall man vill fixa sina naglar hos er? Eller är det bara att komma dit?

Postat av: Astrid

Publicerad 2014-03-10 15:19:54

Hej! Jag funderar över om jag ska akryl förlängning vit tipp men vet inte hur länge dom håller, svara gärna så fort ni kan:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela